Min värld är en liten smutsig värld, mina tankar är fula och små.

Den här veckan känns så otroligt meningslös i jobbvägen.
Är så jäkla lugnt så jag sitter mestadels på Aftonbladet och går in frenetiskt på olika bloggar i hopp om att folk har skrivit, men det har ju ingen. UPPDATERARÅÅÅÅ?! Känns helt onödigt att sitta framför en dator hela dagarna och paja ögonen och huden för ingenting. Känner mig som en stor finne hela jag. Vattenflaskan glömde jag hos Anna och Manne igår också så inte har jag den med mig. Fuck lajffff. Har även ångest för att det blev onyttigt igår. Tacos, cola och Annas egengjorda jordgubbstårta. Men det var gott. Jättegott. Har galet ont i tandköttet också, hej infektion kul att du är tillbaka efter x antal år? Kan allting bara sluta vara emot mig? Vill sova hela dagarna och gömma mig för att jag känner mig så ful och äcklig. Orkar inte.

Idag hatar jag alla människor också, inklusive mig of course.
Förstår mig inte på folk, alls. Jag orkar inte se alla brister, vill ju se det fina.
Har sagt det förut: Arten Människa är vidrig. Finns inget vidrigare.
Vill inte vara en människa, vill vara något som inte är vidrigt.

Förhoppningsvis så blir jag mindre emo i kväll, då blir det film med Kristoffer.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0