And why'd you have to go have to go and throw it all on my fame.



Efter att ha sett som en kratta i sex år tog jag tummen ur röven och kollade upp synen + skaffade brillor! Blev som en whole new world när jag tog på mig dom. Första reaktionen i spegeln var ju mindre att hurra för- "omg har jag SÅ dålig hy?!" satt jag och funderade hos optikern, hahaha. Aja, nu är det i alla fall gjort! Nu ser jag ju vad det står på tvn och min fina filmsamling bättre (y)
Sandra
2012-10-16 @ 22:48:55

HAHAH nämen sluta, du passar jättefint i båda och du har ej dålig hy!!!!!! btw de undre va mina favvisar! passar skitbra i glasögon göru, vem visste de! ;)

Veronica
2012-10-17 @ 23:54:19
URL: http://outofview.blogg.se

Hahah taack! :D Haha, alla säger att de undre är bäst, jag som hade tänkt ha dom som reservglasögon, haha. Men kom också fram till det när jag använde dom hemma! Hahah ja, trodde jag skulle se värre ut faktiskt så det var ju roligt att det inte såg förjävligt ut!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0