Stay down if once you have fallen to the ground.

Den här veckan har gått galet fort, fattar inte vart den tog vägen.
Sitter och funderar vad jag ens har gjort, haha. Har i alla fall jobbat alla dagar förutom i torsdags! Sedan i måndagskväll hängde jag med Malin en sista gång innan hon for tillbaka till Tyskland i onsdags. Vi satt och snackade här hemma och drack te. Mysigt! Saknar människan redan. I tisdags gjorde jag ingenting på kvällen har jag för mig. Oooch i onsdags hängde jag med Anna! Vi hyrde filmer och drog till henne och Manne där det blev thaimat och senare grönsaker och dipp framför filmer. I torsdags blev det Masters of Horror med Kristoffer på kvällen. I fredags tog jag det lugnt här hemma bara. Snackade med Angelika hur det går för henne i Chester och tjockade mina älskade lantchips. Och i lördags skulle jag också bara sitta hemma men det slutade med att jag for hem till Anna och Manne där det blev lite öl med dom och fyra andra. Senare drog vi ner till Club Deströyer där det var lite spelningar. Jag sket dock i att kolla på banden och satt vid ett bord och snackade med trevliga människor hela kvällen. Vid halv två kom Marcus och Wuffe på att dom ville till Bishops så vi tre och Kristoffer drog dit, vi var dock väldigt sega så vi kom inte dit förrän två då dom stängde, haha. Men vi lyckades komma in dit ändå men drog typ på en gång. Var fan mycket större där än jag trodde D: Aldrig varit där förut. Var väldigt fint! Aja, sedan blev det en promenad hem och som tur var så hade det äntligen slutat att regna. 

Hade så galet svårt att sova i natt, helt sjukt. La mig vid typ halv fem på kvällen och vaknade hela tiden, ännu mer än vad jag brukar göra. Var galet törstig men orkade inte kliva upp ur sängen. Gav dock upp vid halv tio, drack massa vatten och försökte sova igen. Sov i en timma ungefär, yäy. Annars så var vi till Robbin och Carro och firade Robbin som fyllde år i torsdags. Väldigt fin lägenhet har dom på Haga! Blev avis, haha. I kväll blir det att slappa bara :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0