Wide awake and dead.

Ja men här har det varit en jäkla paus, som vanligt.
Ärligt så händer det inte så mycket i mitt liv, inget direkt nämnvärt i alla fall. Jag har jobbat heela sommaren och bara varit hemma i Sundsvall. Trivs fortfarande jävligt bra på jobbet på alla sätt och vis. Just nu är jag med och marknadsför Stenstansdagarna som äger rum i början på september. Gör annonser, affischer, flyers, biljetter.. Ja typ allt i tryckform. Himla kul. Och jag har fått helt ordning på lägenheten och nu känns det faktiskt som mitt. Har upptäckt att jag är världens perfektionist också. Fick panik när jag hade över en femåring, var rädd att hon skulle förstöra/gegga ner allting hon satt och tog på. Diskar typ tre gånger om dagen för jag vill inte att det ska stå något orent framme eller i diskhon, minsta lilla damm vill jag få bort direkt och jag funderade seriöst på att köpa ett nytt soffbord bara för att jag hade fått en skråma som bara jag ser. Så jaa, vill ni komma till ett kliniskt ställe så är det bara att hälsa på :):)
 
Ja men nä, kommer inte på något att skriva om så jag får försöka återkomma.
 
 
Här får ni en bild på en dålig ögonbrynsdag.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0