Söderkvinnan.

Som vanligt så händer det inte så nämnvärda saker i mitt liv MEN förra helgen, då jäklar! Efter att ha pratat på internet, smsat och några telefonsamtal i drygt 6 år (våren 2008) så besökte jag äntligen min söderkvinna nere i Kalmar! Det kändes så sjukt och overkligt, tom när vi väl träffades, haha. Men det var så sjuukt roligt och man fick bekräftat att Amanda är lika awesome irl som bakom elekronikprylar. Vi fikade på hennes gamla jobb, gick runt lite snabbt i stan och drog på systemet, åkte hem till henne och käkade middag, fixade oss och drack lite alkohol, drog in till stan på en spelning och träffade sköna vänner till henne, och avslutade det hela med lite efterfest. På lördagen var vi helt döda så vi tog oss bara till affären för onyttigheter och sedan lagade hon en god middag innan vi kollade på några avsnitt av True Blood tills vi inte orkade vara uppe längre. På söndagen var det dags att åka hem igen, sjukt vad tiden gick fort. Men det var absolut inte sista gången vi träffades för min del i alla fall! :D 
 
Här får ni tre snygga bilder på oss, fulla och glada (ser mest ut som en kines men aja).
 
 
Sandra
2014-11-24 @ 00:01:14

Vad fin du är!!! Och superkul att du träffade henne ju. ☺️ lät som en slapp och go lördag 😉

Svar: Jaa det var på tiden! :D Hallå vi borde också fixa någon träff?? Funkar det inte hos dig så kanske man kan göra en tripp till Göteborg eller något? :D
Veronica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0