I can't help but wonder, somewhere in this place are we all just on display?




Lite onödiga bilder från de senaste dagarna som ni även kunnat se på Instagram.
Den första bilden är från då jag drog hem till Anna där vi grillade! Eller rättare sagt så var det hon som grillade och donade med maten. Duktig hon, den där Anna! Blev även en promenad till Ica Maxi och senare när Manne kom så blev det spansk skräckfilm som avslut.

Tror inte jag gjorde något i tisdags och i onsdags.. Wah, dåligt minne jag har. Minns inte ens när jag jobbade, haha. Var i alla fall ledig i tisdags och då blev det en sväng på Birsta med siss. Och i torsdags blev det bio med siss. Förhandsvisning av filmen Magic Mike som handlade om manliga strippor. Var faktiskt helt okej. Ingen betalfilm men.. funkade när det var gratis, haha. Efter bion blev det ännu mer film, då blev det Batman Dark Knight med Denny. Förstår fortfarande inte grejen med Batman men men :))) Ska väl se dom äldsta Batman-filmerna, har för mig att dom var bättre!

Och i helgen blev det massa tvspel. I fredags blev det The Suffering 2 med Angelika och på lördagen blev det Crash of the Titans som jag köpte i måndags med Casper. Så jävla awesome att man kan vara två spelare! Gillar även att alla kör på värsta coola spelen medans jag fortfarande nördar Crash 10-15 år senare :')

Aja, till de andra bilderna då!
- Tekoppen visar vad mina kvällar består utav- te, te och åter te! Oftast Farbror August som fortfarande är favoriten dårå :))
- Andra bilden är från då jag och Angelika tog en fika idag efter jobbet på Tant Anki och Fröken Sara.
- Och sista bilden är på låten som jag har haft på repeat sedan i fredags som Denny länkade. ALLTSÅ VARFÖR HAR JAG MISSAT DETTA BAND??? Så braaaa juuuuu <3 

Ajaaa, i kväll blir det nog bara massa te!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0