I was afraid of the dark but now it's all that I want.

Jahaaa, vad har den här veckan bjudit på då?
I måndags blev det ju en fika med Angelika efter jobbet som jag skrev om. I tisdags blev det tacos och film med Anna och Manne ooch i onsdags blev det tvspelande med Angelika! Var även med Angelika på torsdagen. Då drog vi ner till stan och köpte mat i thaivagnen och satte oss nere vid hamnen och åt. Sedan chillade vi vid hamnen ett tag och senare hängde vi även med Anders och Barbro. Blev att vi satt och käkade jordgubbar och surrade nere på stan ett tag innan vi tog en promenad hem till mig där det blev mer snack. Och iiii fredags hände ingenting, spelade tvspel och lodade runt här hemma bara. Älskar att jag kan sitta hemma utan att få ångestattacker nu :') Jaaa och i lördags blev det Selångers Marknad med Anna! Var dock bara jobbigt att gå runt och trängas bland allt folk i den enorma hettan. Hittade ingenting att köpa heller. Eller mja, tjockisar som vi är så köpte vi munkar, sockervadd och dricka! Sedan for vi ner till stan där det blev middag på O'learys! Väldigt trevligt. Tog oss sedan en öl innan vi begav oss till Hemmakväll där vi hyrde typ.. sex filmer. Sedan tog vi en promenad till Skönsberg där det blev filmtittande. Såg på Hunger Games och förstår inte hystering kring denna film. Kan rekommendera Battle Royale istället. Har varit massa snack om att Hunger Games är en "barnvänlig version" av dessa filmer och det håller jag med om! Battle Royale är kuuung. Ooch idag blev det Selånger med siss och mami. Hittade faktiskt något att köpa idag! Chokladte och ett tennarmband. 

Mjaaa sedan är det väl inte så mycket mer.
Den kommande veckan kan bli en väldigt bra vecka. Malin är äntligen hemma i Sundsvall på besök! :D Det gillas skarpt!! Nu blir det nog till att testa mitt nyinköpta te som avslut på denna vecka. 

Här får ni två bilder på dom som jag hängt med mest denna vecka:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0