Ich will da nicht allein sein.

Här var det lika dött som mitt liv!
Har inte hänt så mycket de senaste dagarna, därav kass uppdatering. Eller så är inte riktigt fallet, hade kunnat spy ur mig massa ångest och irritationsmoment som kom tillbaka i lördags, men nej. Kaoset på insidan skulle bara göra sig löjlig på utsidan. Ja, annars då? Jag har umgåtts med Angelika! I fredags köpte vi gott på Eclair och satte oss vid Skönsmons skola och myste på. På kvällen köpte vi ännu mer gott och drog hem till mig efter en promenad. Där kollade vi på tecknade Scooby Doo-avsnitt tills jag däckade innan 23.00, då bestämde vi att ge upp för dagen. I lördags var jag helt ensam hemma vilket resulterade i musik på hög volym hela dagen och kvällen. I söndags och i måndags hände det ingenting. Och igår blev det film med Kristoffer. Gillar att vi nästan alltid kommer över bra filmer. Väldigt få filmer har varit kass. 

Idag blir det att umgås med Angelika. Får se vad vi hittar på, brukar bli promenad och fruktköp.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0