She had problems with drinking milk.

Saker jag vill ha:

 

* Hårdbrödsmacka med aromat
* Pappas grillade fläskfilé
* Pappas potatisgratäng
* Jordgubbsmilkshake
* Lantchips
* Chilinötter
* Bakelse eller något från café
* Godis från Hemmakväll
* Potatisbullar med bacon
* Thaimat från Norrmalms
* Jordgubbar
* Coffee House-sallad
* Subwaymacka

 

Framför allt vill jag ha ett stort glas iskall mjölk.
Dumma älskade mjölk, så svårt att vara utan </3 Tänker på mjölk flera gånger om dagen, hahaha. Är mer sugen på mjölk än cola, då förstår ni som känner mig hur stor abstinensen är. Okej ska sluta tjata om min enorma mjölkabstinens innan jag går och köper all mjölk som finns i affärerna och sedan badar i det medan jag skrattar psycho laugh. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0