Set me on fire and watch me die.

I helgen gjorde jag något som jag inte gjort på över ett år- gått på krogen två dagar i rad. Nästan helt nykter dessutom. Tog någon grogg innan och köpte lite på Allstar men kände mig aldrig påverkad. Riktigt skönt! I fredags fyllde jag ju år vilket firades först hemma med familjen. Senare på kvällen for jag hem till Anna och Manne där det blev lite dricka och snack med dom, Marcus, Petra och Robin. Kvällen avslutades som sagt på Allstar där vi var till stängning. Var typ inget folk där men förmodar att alla var på Aveny där det var spelningar. Ajaaa.. Och i lördags mötte jag upp Anna på Subway där det blev lite käk innan vi tog oss en promenad till Bosvedjan. På kvällen blev det lite dricka och snack igen. Killarna geekade spel på ena våningen och vi tjejer satt och lyssnade på roliga låtar och snackade på övervåningen. Jessica och Mauritz hade med sig sin fina hund Ibiza också! Sedan blev det krogen för oss tre tjejer. Var mer folk än dagen innan. Ochhh vi två-tiden så kom Manne och Wuffe ner till oss så då blev surr med dom tills det stängde.

Tog typ inga bilder under helgens gång men ni kan ju få dom jag tog, även fast ni redan sett dom på instagram.



Fick bästa presenten av min bästa!
Dålig bild, kommer en bättre när jag paketerat upp honom! Freddy Head Knocker <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0