You wanted peace but you brought this war.

I kväll var jag på Tjejkväll på IN:Gallerian.
Hade inte ens gått fem minuter innan min reaktion var:


Så många tjejer på samma plats vid samma tillfälle.. Siss skulle ställa sig i en kö för att få en goodiebag man kunde få om man hade handlat för över 300 kr, skrev följande till Marcus när vi stod i kön: Tänker mest "oh Godwhy.." hahah. Så.många.tjejer.jag.dör. Aja, efter att hon hade fått sin goodiebag så drog vi till Norrlandskällan och åt god mat! För min del blev det fläskfilé med kräftstjärtar. Nom nom. Där efter drog vi på Åhléns innan vi drog hem. Fick faktiskt med mig lite saker hem trots att jag bara ville åka hem, stänga in mig på rummet och dricka te. 
 

Blev att jag fick ögonskuggan för 24 kr då jag hade 100 kr rabatt på Body Shop, inte helt fel!

Men nu jävlar. Nu sitter jag äntligen instängd på mitt rum och dricker te! <3 
Funderar på att kolla lite på Unsolved Mysteries innan det blir sängen. Det får nog bli så!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0