Less på alla dessa okunniga läkare

Det blev aldrig att jag uppdaterade bloggen igårkväll, var så himla trött så jag orkade inte resa mig ur sängen.
Drog hem från skolan gjorde jag också. Kom hem, slängde mig i sängen på en gång, somnade nästan på en gång, klev upp vid 17.00 och käkade, slänge mig i sängen och sov till 22.30, borstade tänderna och gick och la mig. Haha, jag vart helt död med andra ord o_O

I alla fall!
Idag blev jag äntligen klar med kunskapsbilden på grafisk! :D Fett glad jag vart.
Sen drog jag till da sickhouse och träffade nån hudläkare. Hon kunde inte heller fastställa en prognos men "troligen så är det nässelutslag". Jag fick recept på nån hudkräm och allergitabletter och fick gå därifrån. In my ass att det kommer försvinna. Med andra ord så kommer jag/mami kastat bort 250 kr på hudkräm och allergitabletter i onödan. På apoteket sa dom att man brukar bli ganska trött av tabletterna, och då kommer jag med andra ord somna på alla lektioner eftersom läkaren sa att jag skulle ta en på morgonen också. Ibland blir jag så jäkla trött på läkare -.-'
Eller vadå "ibland"? Varje gång jag går dit kan dom ju inte ens fastställa en ynka prognos. När jag hade hostan och vaknade av att jag inte kunde andas för några år sedan så kunde läkarna inte fastställa någon prognos på ett halvt år. Är inte det lite väl dåligt av läkarna? De gjorde inte ens några riktiga tester. Röntgade lungorna och lyssnade på lung och hjärtat. Hittade ingenting, och jag fick åka hem. Less är jag som fan i alla fall. Kanske de är bättre i andra städer, det hoppas jag innerligt att dom är!

Ja, det var allt för mig idag. Jag kan ju också nämna att jag var hos papi och firade Cissi som fyller år idag. Grattis! :*
Nu kollar jag på "Scrubs" och blev precis bländad av en chockrosa utstyrsel som Carla bär. Usch, hemskt!
Ja, men nu ska jag se klart på "Scrubs" och hoppas på att "Two and a half men" kommer efteråt. CIAO!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0