Dagens tips- sandpåsen!

Såg att Malin undrade vad jag menade med "sandpåse" i förra inlägget, och jag kom på att det kanske är fler av er som inte vet vad jag menar. Först och främst kan jag ju tala om att jag inte menar en påse med sand från en sandstrand i paradiset, nejnej. Utan jag menar en liten tygpåse med sand i. Som är rolig att klämma på :)

Så här ser den ut!


Jag införskaffade denna lilla påse någon gång under januari- februari 2008 och sedan dess har den hängt med mig överallt. Jag hade med mig den till Tyskland och satt och höll i den hela flygresan dit och hem (eftersom jag är flygrädd). Plus att jag hade med mig den på TH konserten xD Ja, och sen dess har den alltid hängt med i min väska och ibland kan jag ta upp den och pilla på den ett tag. Mycket stimulerande om jag ska vara ärlig :)

Det här är dagens tips till er läsare!
Vill ni stimulera nervositeten, upprördheten eller något annat som slutar på "ten" så rekommenderar jag denna sandpåse. Den är liten, enkel och hjälper faktiskt ens humör att ändra sig. I alla fall så hjälper den mig :) Sandpåsen kan ni hitta på bl.a Designtorget där den kostar 50 kr om jag inte minns fel, och finns i olika färger. Men man kan lika gärna göra en home-made för en billigare variant som säkert funkar lika bra ;)

Nu ska jag tacka för mig. Have a nice evening!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0