I scratch your sweet name right into my skin.

Idag blev jag väckt utav Casper som surrade om att han hade ramlat ihop i badrummet. Det visades sig att han hade svimmat, och Conny som låg i sängen hörde en fet jävla smäll och sprang in. Där låg han spikrak på golvet alldeles stilla. Fan vad läskigt xD Tror han slog huvudet i badkaret också.. Dock så gick det bra :)

Annars så träffade jag Anna en sväng idag. Det var tänkt att vi skulle fota lite bilder vid minneslunden, men innan vi hade kommit dit så var det ju bäcksvart ute. Det var skitfint i alla fall med alla tända ljus! Åh, det var så mysigt. Vi gick en runda där istället och kollade på alla ljus.. Fick lite dåligt samvete att jag inte tände något ljus på farfars grav, men jag hade ju inget ljus att tända :( Gud vad många "ljus" det blev, HAHA. Aja, så hon for hem och vi bestämde att fota imorgon istället. Och ikväll har jag varit hemma med den sjuke Casper och glott på idol. Var även snäll och köpte dricka, chips och dipp till oss, så nu har jag fyra kronor i plånboken.

Och ikväll var ju th med på MTV World Stage!
Jag spelade in det, höhö. Åh, först fick man fjärilar i magen i början när det kom "eld" och sånt. Går inte att förklara, haha. Sedan satt jag bara och tänkte "jaha.." på de två första låtarna, men sen när Automatic kom på blev jag peeepp! Helvete vad bra låten är live! Och sen spelade dom World Behind My Wall och jag dooog. Seriöst. Jag skulle gärna kyssa Bills sångpedagogs fötter alltså. Scheisse. Och jag kunde inte låta bli att grina en skvätt, haha. Och Georg spelade keyboard, awwh :* Och Tom såg grymt mycket säkrare ut på scenen på något vis :'o Och jag som varit orolig för att Bill inte ska kunna ta de höga tonerna som finns i vissa låtar.. Pfft, han klarade ju det galant. Det var underbart att se/höra!


World Behind My Wall (1.56 till slutet, jag dog <3)


Automatic




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0