Sure, I lost my mind, but I never really meant to die.

Det var trevligt att kunna vara glad en dag.
Tydligen så var det inget breakthrough.. Nu är allt ännu värre.
Jag bröt ihop två gånger igår, och kommer göra det så fort jag kommer hem igen nu när ännu en grej dykt upp som jag såg alldeles nyss. The Used har fått ställt in alla turnédatum, så det blir inte att se dom på Pier Pressure. Och jag vet att det finns äckliga jävlar där ute som får ett litet leende på läpparna när jag skriver det. Till er säger jag bara: Screw you.

Jag längtar tills ikväll.
Då ska jag "lämna måtta hemma", som alla börjat skriva har jag märkt..

Nu ska jag se om det finns något att göra på praktiken. Känner mig ganska ensam här på produktionen, men förhoppningsvis kommer folket snart. Wooh, nu kom Marcus i alla fall!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0