A bitter taste of today.

Sitter här och sjunger med i Från och med du. Haha alltså.. älskart! Älskar den ännu mer efter vi hade reunion faktiskt då vi dunkade den här och det blev allsång till tusen. Sjukt najs!

Och mötet med den nye läkaren gick kanon.. tror jag, haha. Vet inte om man ska deppa eller vara glad. Kom därifrån i alla fall med det här i vetskap:

1. För lågt blodtryck. Jag ska göra lite rutinprover och se om det är små magsår som kan ha uppstått av medicinen jag äter, eller om det bara är järnbrist. Nog med att jag alltid har haft lågt blodtryck, haha. När jag var liten låg jag fan på 80 så är ju bättre nu med 108 xD

2. Medicinen som jag tog när jag var liten men slutade med kunde ha förhindrat alla besvär jag har. HIIIHIII askul att veta såhär 15 år efteråt. Sen har jag en fundering; vilken jävla läkare lyssnar på en femåring som klagar på att den mår illa av en tablett?? Senila jävlar.

3. Han och en ortoped ska snacka ihop sig och diskutera om man kan operera höfterna och knäna så jag kan gå rakt. Även då jag inte vill lägga mig på ett operationsbord igen så.. det är ju bäst. Så även om en del skriker "NEJ NEJ NEJ" så skriker den andra delen "HOPPAS HOPPAS HOPPAS". Får se vilken del som vinner i slutänden.

Det var nog de största punkterna. Ja just ja, en till var det väl. Jag kan ha en "attack" av det här.. som jag inte kan namnet på. Alltså attacken innan lederna blir stela och det där. En sån kan jag ha nu utan att jag vet om det, haha. Och ja.. jag vet inte om testerna jag skulle få göra kommer visa om det är så eller ej. Men om det är så, då får jag i alla fall använda den där medicinen som jag tog när jag var liten. Den är tydligen det bästa läkemedlet för Reumatism.

Ja det var allt. Nu ska jag gosa med Gizmo ett tag och fundera på om jag ska se Fångarna på fortet eller The Heirloom.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0