Feel the pain and yet i'm still begging for more.

Tjeniiiix!
Ikväll har jag varit hos papi och ätit middag. Siss var också där, så det var mys :D Dock så hände något riktigt sjukt. När vi ska börja äta så kommer Viktor in i köket, och jag ser att någon går strax bakom honom, men att personen fortsätter framåt till ytterdörren och det. Jag trodde det var hans kompis som han hade där, men efter vi ätit upp och Viktor går tillbaka till sitt rum så hör man att kompisen fortfarande är kvar. Cissi såg exakt samma sak som mig, vilket gjorde det hela ännu läskigare :( Plus att personen jag/vi såg hade svarta kläder, men Viktors kompis hade gråa kläder på sig.. Haha, samtidigt som jag tycker det är läskigt så tycker jag det är smått coolt xD Det har ju hänt hur mycket som helst hos papi.. Fast jag tycker att det börjat hållt på här i mitt rum igen sedan jag möblerade om. Jag har tex ställt mina serieboxar i ordning, men huxplux så är de huller om buller igen, det känns som att någon slår och/eller flyttar på soffan när jag sitter i den, och sen för någon dag sedan så var det som om någon drog i mina hörlurar två gånger när jag hade på mig dom :( Jaja, nog om det! Efter ett tag babblande om allt möjligt så käkade vi efterrätt. Cissi hade gjort något som var riiiiktigt mumsigt! Det var nå mandelmassbotten, chokladklet över och mandel uppepå :) Går inte att förklara riktigt. Det tråkiga var att jag självfallet fick svinont i magen, så kunde inte njuta av det fullt ut xD Funderar på att kolla upp det, orkar inte med det längre. Jaja, får se hur det blir med det hela.

Nu ska jag försöka lägga mig snart så jag orkar upp imorgon, men det brukar ju jämt bli att jag stannar uppe extra länge när jag planerat att lägga mig tidigt, så vi får se hur det blir xD



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0