This is going to be awesome!

"What I can do is upload it to my site, I'll send you a link to order it. I will upload it tonight and email you when it's up. It will be up tonight or in the morning for sure.  This is perfect.  Thank you so much, you will love this hoodie."


Åååh, jag är så exalterad!
Håller på att snacka igenom en specialbeställning på en hoodie av Andrew Hanson som jag beställde en annan hoodie ifrån förrförra året :'D Ni som känner mig vet vilken jag menar, den svarta med tre döskallar på. Men den här.. den kommer vara unik! Kommer vara en Bert/The Used-hoodie som jag kommer vara helt ensam om, i alla fall i Europa. I'm sooo excited!
IDA
2010-08-03 @ 15:45:49
URL: http://iiea.blogg.se/

Sv: Jag håller med dig där; personligen så skulle jag nog ha snålat lite med ringarna i öronen. Jag tycker också att det blir "lite för mycket ringar" - i alla fall för min smak.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0