Ge mig en ny drog som tar mig nånstans.

Som vanligt så glömmer jag alltid bort vad jag ska skriva när jag loggar in på blogg.se.. Fattar intee? Aja, nu sitter jag och nöter ETF- Bad Blood för jag orkar inte byta låt. Tur att den är kalasbra! Försöker styra upp saker med Malin och Angelika på msn också (y) Vet inte varför vi inte kör en tremannakonversation egentligen? Ser ut som fest på fredag i alla fall, sen filmkväll på lördagen. Möjs! Dock blir det nog ingen krog för mig för jag bestämde mig idag att jag ska fixa tredagarsbiljett till GF, mohääähä. Så behöver cashen. Hmnääääh, vad mer då? Jag vet inte..

I söndags drog siss till P&L och i samma veva kom Robbin hem från Asia! Han var inte brun, neeej nej. Och igår när jag skulle sova drömde Charlie att han grävde upp något, haha. Han stod och krafsade på mattan i typ femtio år. Söööt hund :D <3 Han är bäst. Min Charlie <3



Haha, jag älskar hur random inlägget blev. Från en sak till den andra liksom (y)
Nu vet jag inte vad jag ska hitt på. Antingen blir det att försöka dra sig mot sängen och lägga mig tidigt för en gångs skull, eller så tänkte jag försöka mig på att skriva lite.

"Åhåhåh, tänk att bajsa soppa! :'("
Eh ja.. en normal konversation mellan mig och Angelika en onsdagskväll som denna.

Appropå ingenting, fyyfan vad mysigt väder det var förut?! :D
När jag var på väg hem från praktiken så öööööösregnade det, det blixtrade, åskade, blixtrade, åskade alltså.. heela tiden! Så jävla gutt. Jag älskar blixt och åska :')

Okej det här gav ingenting. Allt blev så jäkla osammanhängande så det finns inte, HAHA. Hejdå.

fia
2010-06-30 @ 23:40:55
URL: http://soffelin.blogg.se/

sööööööööööööt :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0