You're not as special as you maybe think that you are.

Har haft en trevlig helg rakt igenom.
I fredags drog jag ner en sväng på stan med Rebecka för att inhandla lite på systemet och tog ut pengar. Träffade Renée lite snabbt innan jag for hem. Där blev det att börja göra sig i ordning på en gång och sedan for jag hem till Rebecka för thaimat med henne och Renée. Sedan gjorde tjejerna sig klara och vid åtta drog vi bort till Cindys 25årsfest. Det var en rolig kväll med olika spel, dans och skratt :D



I lördags hände det inte så mycket på dagen. Lyssnade på awesome musik, haha.
Men på kvällen kom Anna hit och vi drack lite, fixade till oss och flummade på innan vi drog ner till Allstar. Folk droppade in allt eftersom och tillslut var det aspackat med folk. Fett varmt och äckligt, haha. Vid två orkade vi inte vara kvar så vi tog en promenad till Max men vände när vi såg kön. Drog till donken men vände även där när vi såg kön. När vi sedan begav oss bort till stan igen gjorde jag världens snyggaste slirning! Gled ner för backen, snurrade runt och gled sedan ner baklänges, HAHA. + massa gropar och gupp på det. Hahahaha jag kunde inte sluta garva. Tårarna sprutade fan, haha. Mja, sedan drygade vi ute tills taxin kom.

Och ikväll blir det att se skräckisar med Anna och vräka i sig chips! Nom nom.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0