Tonight I've fallen and I can't get up.

Eftersom jag vill skriva blogg men har ingenting att komma med förutom patetiska emoinlägg eller tråkiga vardagsinlägg så gör jag en lista. Har säkert gjort denna förut meen whatever.

Kär? Nej. Har en början på en crush though, men det är ju inte samma sak.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Oooojaaaaa! Först och främst önskar jag att jag hade en egen lägenhet. Sedan önskar jag mig att jag bodde i Göteborg.
Tycker du att du är attraktiv? Haha, knappast. Kan tycka att mina ögon är fina ibland.
Dricker du? Yes.
Röker du? Det händer.
Vad är du rädd för? Mycket. Allt från spindlar och trånga utrymmen till att bli gammal.
Gillar du berg- och dalbanor? Så fan heller! Fyfan, hataaar.

Senaste...
Filmen du hyrde? Diary of a Cannibal
Filmen du köpte? Oooj, vilken var det tro? Koma, Audition och Night of the Demons kanske?
Låten du hörde: Soilwork- Distortion Sleep
Låten du laddade ner? Inte den blekaste. Inte laddat ner på.. jag vet inte hur länge.
Personen du ringde? Euuh, taxi xD 
Personen som ringde dig? Emanuel. Eller.. nää, mami!
TV-program du såg? According to Jim i morse.
Person du tänkte på? Han som man hade fyllesamtal med i fredagsnatt.


Favorit...
Låt: Just nu är det nog A day to remember- Have faith in me
Sak att göra: Hänga med vänner.
Sport: Hatar sport.
Dryck: Te
Kläder: Leopardstrumpbyxorna!
Film: Går inte att välja en. A tale of two sisters, Detroit rock city, American History X..
Serie: Two and a half men, fortfarande.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Njäe, tror fan inte det.
Gråtit över en flicka? Vänskapligt- yes.
Ljugit för någon? Det har hänt.
Varit i slagsmål? Nepps.
Blivit arresterad? Haha, näe.
Träffat någon från internet IRL? Yes!

Antal...
Gånger du varit kär? Inte varit kär, har bara haft mina crushes som sagt.
Gånger ditt hjärta brustit? Många gånger.
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen gång tror jag, haha.
Tjejer du kysst? Euuh.. Sex stycken tror jag.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Typ en, haha.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Oj, ingen aning! Var ju med ett tag när jag jobbade på SN.

Senaste...
Boken du läste?
Håller fortfarande på med I det tysta.
Personen du fick e-mail av? Jadu.. Sist jag var in så var det från elf.
Personen du fick brev av? Arbetsförmedlingen.
Personen du fick sms av? Annaaa
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Oooj, det var ett tag sedan det xD
Saken du köpte? En tubtopp och ett linne.


Vad har du gjort idag? Varit på praktiken och sedan hängde jag på stan med Anna och Emanuel.
Brukar du svära mycket? Oja xD
När stiger du upp på morgonen? 6.30 på vardagarna, på helgerna är det olika.
Vad har du på dig? Jeans, strumpor, hoodie, t-shirt, bh, trosor.
Vad ska du göra ikväll? Sova!
Vad är du allergisk mot? Myggor.
Var har du ont? Nacken :(
Använder du hårspray? Yuus!
Håkan Hellström eller The Ark? The Ark! Skulle aldrig välja Håkan. Fyyyyfan.
Salt eller socker? Beror på. Men saltlakrits är godaste i godisväg i alla fall.
Gillar du ketchup? Nepps.
Är du glad nu? Njäää.
Var du glad igår? Inte då heller.
Vad dansar du till? Bra musik!
Stockholm är... ? Stressigt.
Göteborg är... ? Underbart.
Kan du sjunga? Jag kan sjunga men det låter inte vackert.
Spaghetti eller makaroner? Makaroner.
Land du vill besöka? Japan, Tyskland, England.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0