Dag 28 - Det här får mig att må bättre.

Musik är något som alltid får mig att må bättre.
Det spelar ingen roll vad det handlar om. Musiken kan alltid bygga upp mig, i alla fall till viss del. Låtar som folk ser som deprimerande tycker jag istället är vackra. Mår jag dåligt så vill jag lyssna på aggressiv musik där jag på något vis kan relatera till det jag känner. På något sätt så blir det att man avreagerar sig, känns nästan som att det är en själv som sjunger eller skriker ut meningarna. Dock så lyssnar jag på samma musik vare sig jag är glad eller ledsen, haha. Eller okej, jag lyssnar aldrig på partylåtar när jag mår dåligt vad jag kan komma på.. Men annars så är det lika!

Något som också får mig att må bättre är mina vänner och min familj.
Jag vet inte hur eller när det kom, men på något vis uppskattar jag familjen mer nu än vad jag har gjort tidigare. På något vis så kommer jag bättre överens med alla, speciellt Conny. Förut tjafsade vi väääldigt ofta, men nu kan jag inte ens komma på sist vi tjafsade. Beror nog på att jag är äldre nu så jag förstår hans tankegång och varför han gjorde/sa saker när man var mindre. Förr blev jag sur när han höll på men nu förstår jag vad han menade och att han bara ville väl. 

Något som också får mig att må bättre just nu är alla fina människor på utbildningen. Dom kan verkligen få mig till asgarv, haha. Vet inte hur mycket jag och Anki satt och garvade åt allting idag, så skön :')

Ja, det är väl de största sakerna som får mig att må bättre ^^



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0