This is Halloween, everybody make a scene.

I lördags var det Halloweenfest i "Kenneths party palace", som villan så fint fått namnet till.
Dagen började dock med att Anna kom hit vid halv ett-tiden och hon började med sin förvandling till zombie på direkten. Vi var inte klara förrän då vi skulle åka, halv sju. Dock så var min utklädnad inte alls invecklad så jag kunde ta det lugnt med pauser lite då och då medan Anna fick ta en matpaus bara. Sedan drog vi då till festen där det var trevligt folk som vanligt. Sjukt roligt att alla verkligen gick in för att klä ut sig. Kenneth, Camilla, Robin och Micke vad utklädda till Teletubbies, haha. Så sjukt snyggt :') Sen kunde man hitta Liemannen, En banan (B1), snövit, Magnus Uggla, Sweeney Todd, Rockstjärna. ja, för att nämna några utklädnader. Senare var det dags för krogen och då splittrades vi. Jag och Anna drog till Allstar dit några andra kom lite senare. Jag blev dock sjukt trött och opepp så jag drog därifrån strax före två.

Nu har jag ju lagt upp bilderna på fb redan så istället får ni en bild där man kan se lite utav min klänning!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0