Tell me why I should care for you?

Är väl kanske dags att börja uppdatera här lite oftare.
Har faktiskt inte så mycket att skriva om nu för tiden så är väl mestadels därför som det är dött här. Mina dagar består av att sova så länge som möjligt och hålla mig borta från människor, mer eller mindre. Förr fick jag panik så fort jag inte hade något att göra om dagarna, nu är det tvärtom. Jag trivs, konstigt nog, bäst hemma instängd på mitt rum. Har varit inne i denna period i drygt en månad nu. Blir irriterad på allt folk gör och säger, självförakt och känslan av värdelöshet. Är konstant dödstrött men ändå kan jag ligga vaken i sängen i tre-fyra timmar innan sömnen faller in. Jag kan inte stänga av hjärnan och det gör mig galen. Den här veckan har jag lyckats framkallat en apati, vilket känns sjukt skönt. Jag känner inget, jag bryr mig inte. Skönt.

Trots denna svacka så söker jag fortfarande lite jobb och försöker ta tag i livet litegrann. Var på en arbetsintervju i förrgår hos ett bemannings/rekryteringsföretag vilket gick skitbra, märkligt nog. Så får se om de kan hitta något som matchar mina kunskaper. Känns skönt att ha fått in foten någonstans i alla fall där man kan få hjälp med att hitta ett jobb. Vill verkligen få en fast ekonomi så jag kan flytta till en egen lägenhet och få en liten nystart. 

För er som vill veta mer om mitt miserabla liv kan ju alltid kika in på min Twitter som jag uppdaterar flitigt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0