Lite förflutet och lite nytt.

Nu är det skamligt längesedan jag uppdaterade här.
Känns som att jag aldrig kommer bli duktig på bloggandet igen, så inläggen kommer väl lite då och då helt enkelt. Sist jag skrev var alltså i mars.. Det har hänt lite grejer sedan dess. 

- Sedan i maj har jag haft praktik som kundvärd på AF
Har lärt känna sköna människor tack vare detta. Älskar verkligen att hänga där om dagarna, även om själva arbetsuppgifterna ekar tomma ganska ofta (då vi som är praktikanter inte får ha stort ansvar). Men vad gör det när man skrattar, skojar, retas och flummar runt med härliga människor? Precis, inte ett dugg.

- Metaltown i Göteborg
Jag och Anna for ner en sväng till Göteborg och gick på Metaltown då Slipknot och Ghost spelade. Herre.Min.Jävla.Gud. vad Slipknot var bra! Hoppas innerligt att jag får vara med om det igen.

- Besökte Jennie i Göteborg
Helgen efter min födelsedag tog jag mitt pick och pack och bodde hos Jennie i några dagar. Var väldigt kul, äntligen fanns det inga andra planer som gjorde att vår tid var tidsbegränsad. Det var hon och jag i 3,5 dagar. Festade, åt på restaurang, träffade hennes härliga vänner, drack drinkar, sov alldeles för länge.. Det var en awesome helg.

- Förberedelse för ny praktik
Snart ska jag avsluta praktiken på AF efter ett halvår. Direkt efter ska jag börja på Kulturmagasinet i deras information- & marknadsföringssektion. Ska bli roligt, medieproduktion är ju lite mer i mitt intresse än det jag hållit på med nu, även om jag blivit sjukt mycket socialare tack vara AF. 

- Skaffat lägenhet
Ja, det bästa som hänt so far detta år är att jag, nu på självaste Halloween som är min favoritdag, fått min första egna lägenhet. Äntligen!! Centralt och lägenheten är mysig. Passar lilla mig perfekt just nu i alla fall. 

There you have it. Tror det var allting anmärkningsvärt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0