All revolutions are impossible until they happen, then they become inevitable.

Tänkte ju faktiskt pigga upp bloggen med en ny design men jag fastnade på första biten- lägga upp headern. Design-fliken ser så sjukt annorlunda ut jämfört med hur det var sist jag höll på där, haha. Så får se om jag lyckas klura ut hur man gör med allting.
 
Annars så har jag inte så himla mycket att uppdatera om.
Praktiken går asbra och mina kunskaper har börjat spridit sig runt i Kulturmagasinet och på kommunens badställen, så har fått flera intressenter för framtida projekt :) Hemmet är så gott som klart, jag ska bara försöka klura ut hur jag ska få upp en "affisch" som har lite knasiga mått. Det är ett 116x81 centimeters Captain Spaulding-ansikte, från Rob Zombie's filmer House of 1000 Corpses och The Devil's Rejects. Väldigt fin och stilren, så hoppas verkligen att jag får till det på något vis!
 
Jag har även börjat med badträning igen och det känns grymt skönt.
Sen fick jag äntligen en kallelse ner till Lund! Så i slutet av april drar jag ner över dagen för att ta röntgen och snacka med ortopeden. Hoppas innerligt att operationen blir av. Är så less på att gå som en ostkrok och vara stel som ett kylskåp.
 
Har även bokat in två korta resor till Stockholm, vilket jag längtar sjukt mycket till. Första sker redan om en vecka. Ska åka ner med tre vänner för att bara strosa runt. Förhoppningsvis kan jag träffa några vänner som flyttat ner dit också. Och nästa resa är i juni. Då är det Kentfest som gäller! Åh, så himla fint att få se Kent live igen.
 
Nej nu blir det allt sängen. Bjuder på en charmig bild från första soldagen då solen lyste in rakt i ansiktet på mig på kontoret. Jobbigt men ack så efterlängtat.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0