Rävhäng.

Heeej. nu har denna stadsmänniska något att blogga om!
Idag följde jag med pappa till stugan, där jag inte varit på några år. Och förutom att mysa på med te, salamimackor och att hänga på bryggan och blicka ut över sjön så chillade jag med en räv?! Har liksom sett såna på bild förut, inte några centmeter ifrån mig. Det var grymt. Matade den, den tog det lugnt i gräset en sväng och iakttog oss när vi rörde/gjorde saker. Sen blev den helt tokig i våra ostkrokar så den hoppade upp på bordet och drog ner påsen så det flög ostkrokar överallt, sen började den tugga och tugga tills den blev proppmätt. Nu vill jag ha en räv här hemma :(
 
Bilderna blev helt jäkla knas på bloggen men här har ni!
 
 
Fritz
2014-10-02 @ 15:35:42

Varför ligger det ostbågar på verandan!? #crazy

Svar: Han rev ju ner allt :(
Veronica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0