Sammanfatta år 2014.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Det gjorde jag! Bland annat så flyttade jag äntligen hemifrån. Sedan besökte jag ju Amanda nere i Kalmar för första gången! Hmnn.. Har säkert gjort mer som jag inte kommer på just nu.

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Som vanligt så hade jag inga löften.

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte någon som står mig nära, men det har varit en hel del på fb!

 

4. Dog någon som stod dig nära?
Nepps!

 

5.Vilka länder besökte du?
Inga.



6. Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?
Jag vill ha ett djuuuur i min lägenhet!! Haha

 

7. Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
2 januari då jag fick nyckeln till lägenheten.

 

8. Vad var din största framgång 2014?
Lägenheten och att jag fick fortsättning på jobbet.

 

9. Största misstaget?
Kommer inte på något stort misstag.

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo förkyld osv har man ju varit.

 

11. Bästa köpet?
Har köpt så mycket awesome i år, ingen aning vad som är bäst. Köpte ju typ allt till lägenheten, massa fint smink, biljett till Kentfest.. Osv osv!

 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Lägenheten! (Fan vad jag nämner den i alla frågor)

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa, massa saker :D 

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014?
Slipknot- Custer
Sen har jag lyssnat på mycket gammal musik som funkar vaarje år.

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, helt klart!

 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Good question :o

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lägga energi på människor som inte förtjänar det. Har dock blivit bättre på det, men man kan ju alltid bli bättre.

 

18. Hur tillbringade du julen?
Julafton är ju imorgon, meen den ska firas hemma hos mamma och Conny! Får se om jag även springer över till pappa en sväng :)

 

19. Blev du kär i år?
Nej, tack och lov!

 

20. Favoritprogram på TV?
Big Bang Theory och Efterlyst.

 

21. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst en endaste bok, haha.

 

22.Största musikaliska upptäckten?
Tegan & Sara- I was a fool och Closer.
Slipknot- Custer

 

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Det fick jag nog.

 

25. Något du önskade dig men inte fick?
Alltså, minns inte ens vad jag önskade mig.

 

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2014?
Hade fest med fint folk här hemma kvällen innan. På självaste födelsedagen fick jag besök av familjen, var bakis som fän. Kollade även på valvakan!

 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det ju alltid.

 

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2014?
Har ännu ett år bott i tights.

 

29. Vad fick dig att må bra?
Massor! 

 

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Har inte varit särskilt sugen på någon.

 

31. Vem saknade du?
Har haft ganska bra kontakt med alla nära personer, så det är faktiskt ingen jag saknat-saknat.

 

32. De bästa nya människorna du träffade?
Har sånt jäkla dåligt minne så jag kommer inte ens på vilka jag träffat i år?? Hahaha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0