Mitt, bara mitt.

Igår blev det av.
Igår tog jag med mig min lilla kaktus och flyttade in i lägenheten. Och samtidigt som det känns sjukt bra så känns det sjukt skumt. Som om det egentligen inte händer. Det känns mer som om jag lånat någon annans lägenhet under en period. Men detta är på riktigt. Jag sitter i min soffa, kollar runt på mina grejer och möbler, i min lägenhet. Alltså vet ni hur fantastiskt det är, att äntligen ha ett eget ställe? Nästan alla andra jag känner flyttade hemifrån i den åldern man egentligen "ska" göra det. Efter gymnasiet, typ. Själv har jag fått väntat och väntat. Tills i i höstas. Man har skämts när man träffat nytt folk och måste kläcka ur sig "nä alltså.. bor hemma fortfarande, hehe..". Det känns så sjukt fantastiskt att kunna säga att man bor ensam. Och centralt. Och att äntligen kunna få bjuda in folk till sitt ställe. Slippa sitta och vänta på att folk ska bjuda hem en på diverse saker. Nu kan man försöka bjuda in folk själv, bjuda tillbaka. Fint dä! 
 
Men här får ni lite bilder på hur det ser ut just nu! Det som fattas är tavlor, ljudsystemet på rätt ställe och ny kyl/frys. Men annars så är det så gott som klart :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0