You're not my life but I want you in it.

Som vanligt så vet jag inte vad jag ska uppdatera om. Kommer inte ens ihåg vad jag har gjort sen senast jag uppdaterade. Jobbat, hängt med vänner, druckit, varit i Lund, gråtit och skrattat? Typ? Vi säger så. Det gick i alla fall kanon i Lund. Förhoppningsvis blir det operationer till hösten. Kommer vara jobbigt men sjukt värt det. Väntat länge nu ju. Ja fan, var ju ner en sväng till Stockholm också i april. Det var roligt, träffade Malin och tror att jag shoppade lite. 
 
Igår när jag hade ätit middag så ringde syrran "hej har du ätit? Faan, vill ju äta med någon".. Så ah, kunde ju inte dissa på hennes födelsedag direkt, så det blev en till middag. På Allstar. Det var gott men det blev inte då mycket ätande. Sedan blev det att vi tog drinkar och stannade kvar. Några fler anslöt sig också. Det var roligt! Det är alltid roligt när saker blir impulsivt. Synd att man alltid ser ut som skit då bara. 
 
Aaaa jag orkar fan inte skriva något mer. Väntar på potatisbullsdejt med Lotta nu. Tjarå. 
 
Här är jag idag btw.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0