Won’t let you get away if we ever meet again.

Ikväll har jag varit på middag hemma hos papi med honom, Cissi och Viktor. Det blev tacooos :D Sedan blev det Melodifestivalen och mys framför tvn som vanligt, haha. Kom hem för en timme ungefär för papi skulle åka iväg och jobba. Hoppas det går bra för honom att köra nu med all snö och det är ju pretty halt ute. Men men, är det något han kan så är det att köra, haha :D

Här kommer det lite bilder sedan gårkvällen hos Rebecka! Snygga bilder som fan.


Min mat, haha :D Var egentligen tänkt att jag skulle beställa min favorit- kycklingspett med jordnötssås, men det var tydligen slut :( Liiiite sur och besviken jag blev, haha. Men men, det där funkade väl också.


Spelet :D


Angelika skulle leka orangutang i 30 sekunder, haha.


Rebecka skulle cykla i 30 sekunder.


Hon skulle även äta tre matskedar ketchup. Muuums.


Angelika snortade vitlökskrydda


Angelika fick mustasch och skägg :D


Och jag bjuder som fan på denna bild, hahaha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0