Slutet blir så vackert i en oklippt version.

De senaste dagarna har jag spenderat med Anna, vilket jag inte tror chockerar någon vid det här laget. Vi har bara tagit det lugnt. Men idag tog vi oss en promenad ner till stan där vi gick runt ett tag innan det blev en sväng på Arbetsförmedlingen. Efteråt drog vi till Norrmalms Wok för middag och sedan in till stan igen där vi handlade lite. Sällan jag köper trosor?! Men det behöver man ju jämt så vafään. Sedan köpte jag likadana strumpbyxor som jag köpte i fredags efter att dom råkade dras sönder när jag skulle skynda mig till taxin, haha. Äh, skitsnygga såå :'D Två ögonskuggor köpte jag också fan! Ajaa. Åkte sedan hem till mig där vi såg på Mulan som vi hade hyrt :'D Haha barnfilmer <3

Mjaa, det var la allt. Imorgon blir det att röntga benen och eventuellt att träffa en ortoped. Minns inte om det var båda grejerna jag skulle göra. Oh well, det märker man!



Och då kommer känslan, den smygande känslan.
Den enda jag inte rår på.
Då stänger jag själen, klämmer ihjäl den.

IDA
2011-03-31 @ 16:55:25
URL: http://iiea.blogg.se/

Sv: Tack, tack, tack! :*

S
2011-04-03 @ 21:32:02

tack min kära vän för din fina kommentar på min blogg :D jag hoppas du tar dig söderut snart också så får vi ha tenta-ångest ihop :D hahah <3 pupusspusssupss och du får uppdatera mig om jonas? hahah ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0