Pissväder och sickness

Jag förstår inte varför jag har blivit så dålig på att uppdatera?! :o
It's a fuckin scandal!
Men nu ska jag försöka till tusen att uppdatera bättre.
I alla fall!
I lördags var jag på fest med Malin :)
Så som jag uppfattat det så var det en blandning mellan en inflyttningsfest och en födelsedagsfest.
En av killarna som bodde där, Anders, fyllde i alla fall år :)
De spelade jävulsk bra musik må jag säga! The fuckin used t.ex <3
Sen var det trevligt folk också :*
Träffade två stycken som gått media också. Funnibunni!
Uhmn.. Ja, jag orkar inte skriva så detaljerat, but in the whole part- it was fun :)

Igår gjorde jag inte något alls.
Satt och slappade hela dagen och hela kvällen.
Inget nämnvärt alltså :b

Idag är det måndag, vilket betyder skola för många av oss.
Det var verkligen inge roligt när man klev upp klockan 07.00 imorse, såg hur det var kolsvart ute, hörde hur blåsten försökte blåsa bort huset och hur det irrade runt galna små snöflingor som försökte desperat landa på den snöbelagda vägen. Nej usch, fy, blä! It sucked big times! 
På skolan hade jag grafisk första lektionen. Hände inte så mycket där, höll på med den organiska mobilen som vanligt. Sen blev det lunch där det bjöds på pasta med skinksås.
Sedan hade vi foto där vi redovisade våra pastisch-bilder :)
Det gick väl.. sisådär x'D
Och sista lektionen var samhälle då vi hade diskussion i halvklass, vilket gick sämst. Jag sa typ ingenting då jag hade glömt bort och inte pluggat alls på det (y).

Ikväll har jag skrivit stödord till redovisningen jag har imorgon på kreativt skrivande.
Ska försöka plugga in så jag kan allt utantill, slipper jag få panik om jag glömmer något och sen svamlar bort redovisningen, som det alltid brukar bli.

Btw så har Sandra smittat mig! :'o
Hon kom ju hem till mig i fredags, och det förska hon gjorde var att riva upp min säng och slängde sig i den, nös konstant och snöt sig som en gris. Kul kul, jättekul! Vi som ska till Stockholm på torsdag med 3orna -.-'
Hoppas jag inte kommer snora ner alla på redovisningen imorgon bara x'D Det skulle ju vara lite.. nasty.
Ja, men nu ska jag försöka plugga lite och sedan blir det nattinatti för min del, är sjukt trött och jag ska natta min näsa tidigt så jag slipper ligga vaken halva natten och bli irriterad på att den rinner.

Men ni får ha det så bra så hörs vi säkert imorgon! :) TJARRÅ!
Rebecka
2008-11-24 @ 21:30:58
URL: http://somnattochdag.blogg.se/

Jag vet varför du är dålig på att uppdatera! Det är för att jag har börjat uppdatera min blogg igen. ;P

Hoppas du inte blir sjuk på Torsdag bara. :/

SANDRA IGEN
2012-07-17 @ 21:46:42

HAHAHAHHA VAA:((( gjorde ja väl ej!!! ....kanske??? minns de eJ! minns dock din ludiga vita kudde, hahha haru kvar den??

Veronica
2012-07-18 @ 10:40:45
URL: http://outofview.blogg.se

Hahahah jaa, jag har fan kvar den vita, ludna kudden :') hahahahha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0