Torsdag 30e oktober

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men det har inte hänt så mycket de senaste dagarna.
Jag kan i alla fall berätta att jag var på birsta city med mami i tisdags. Köpte nödvändiga skitsaker bara :)
Ja, sen var jag på stan med siss igår. Köpte ingenting då heller.
Vi drog till max och käkade lunch innan hon skulle fara och jobba :)
På kvällen var jag bara hemma och myste med mitt vitglittriga ljus. På ett sätt älskar jag höst/vintern.
Varje höst då det blir mörkt tidigt plockar jag fram mina ljus och myser på kvällarna :)
Jag har en ond vana dock. Eller ond och ond.. Men det tär på min plånbok.
Jag köper en massa ljus varje höst, varje vinter, men jag tycker alltid att de är för snygga för att tända.
Så där står dom, i hyllan och dammar, tills nästa år då jag biter mig i läppen och tänder ljusen.
Så är det varje år. Det spelar ingen roll om jag har tusen ljus att tända, jag köper ändå nya, och de får stå ett år innan de används. Men i år ska jag försöka tända dom så fort jag köpt några!

Jaja, nog om mina i-landsproblem om ljus.
Vad kan jag annars berätta?
Jo, idag ska jag på stan igen. Vad är det med mig och den satans stan som knappt har ett bra utbud?
Jag har ingen aning..
Men har man lov så har man helt plötsligt för mycket fritid, och då blir stan en utväg att komma bort från hemmet någon timma. I alla fall så ska jag dit med Rebecka :) Hon ska leta partykläder, och sedan ska vi leta efter maskeradkläder/grejer. Vi ska kanske på maskerad imorgon, dock så är det inte säkert än. Men förhoppningsvis får vi reda på det innan vi köpt maskeradgrejer. För om det inte blir av så är det ju ingen mening att komma hem med något som man inte kan ha i vanliga fall precis :b Jaja, vi får se helt enkelt! :)

Jag ska väl ta och börja göra mig klar snart, väntar bara på att badrummet ska bli ledigt.
Just ja, det snöade igår!
Sjukt.. sämst. Jag gillar inte snö at all, speciellt inte nu precis innan halloween.
Inte så kul om man ska springa runt hit och dit i en massa snö precis.
Jaja, man får hoppas att det smälter tills dess *jo tjena att det kommer*.
Ja, jag ska i alla fall leta fram kläder nu, så ni får ha det så bra idag så hörs vi kanske senare :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0