Lördag 27e september

Schennare allehopa!
Idag är det lördag, och jag kan slå vad om att de flesta av er har fullt med planer för idag och kvällen? :)
Själv har jag haft massor med planer för kvällen, men igårkväll sket sig allt och nu står jag och några andra här som stora frågetecken om det blir något eller inte. Jag hoppas verkligen det, för jag har varit sjukt pepp sen i torsdags och jag vill verkligen inte sitta hemma en kväll till, nu när det är helg och allt. Det återstår väl att se helt enkelt!

Just nu sitter jag här och lyssnar på "Scream"-albumet ännu en gång. Jag har snart lyssnat på den två gånger efter varann idag x'D Konstigt nog så har jag inte lyssnat alls på The Used än så länge, men jag ska lyssna på deras "Berth" album efter jag lyssnat klart på TH. Jag vet att ni inte bryr er alls om vad lilla jag lyssnar på och vad jag planerar på att lyssna på, men ännu en gång sitter jag här och vet inte vad jag ska skriva.

Jag är längtar så sjukt mycket till både The Used's och TH's nya album ska släppas! :)
Jag vill att de ska släppas nu med detsamma.
Men jag läste i alla fall på TU's hemsida att om det gick som planerat så ska den släppas i januari-februari, så det är ju inte så lång tid kvar :)
Haha, nu hör jag hur hundarna börjar kraffsa undan dörrmattan så det inte ska bli så varmt för dom. Varje gång hoppar jag till då jag inte är beredd på det x'D


Ja, nu har jag slut på idéer om vad jag ska skriva om, så jag avbryter inlägget här.
Ha en trevlig kväll! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0