Onsdag 28e januari

Idag var det en soft dag på skolan. Började med fotolektion där jag och Tone fotade en av hennes kompisar och hennes kompis. "Blixtmusen" var inte på våran sida, men resultaten blev kanon ändå :) Efter det var det lunch och då drog man på Subway med Madde och Sophia. Mumsigt värre. Sedan hade vi svenska där vi såg på Frankenstein (från 1995). Den var typ två timmar, men den var intressant och pretty good, så det gjorde inget :* Sedan vare bara att dra hem.

Ikväll har jag mestadels läst i Thérèse Raquin. Ska ligga på sida 80 imorgon, och just nu är jag på 78. Så de två sista sidorna tar jag nog innan jag lägger mig. Nu har man i alla fall kommit in i "den äckliga delen", så nu är den mer intressant. Han har i alla fall beskrivit döda lik, (därför började boken kallas för "äckelboken" för halva klassen) men ska jag vara helt ärlig så tyckte jag inte att det var äckligt alls. Det är bara mesar som tycker det är äckligt ;) Haha, puss på er :*

Jaja, sen finns det nog inte så mycket mer att berätta för min del..
Nu ska jag ta och sukta efter Ronnie i Situationsvideon som jag alltid brukar göra, och sedan blir det sängen.

Gonatt föfan! <3
Rebecka
2009-01-29 @ 02:18:23
URL: http://somnattochdag.blogg.se/

Jag är en mes och stolt över det! =D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0