Premiär av Blood on my hands!

Idag mina små vänner! :D
Idag hade The Used's nya musikvideo premiär! Klockan 21.00 svensk tid kraschade theused.net och myspace hakade upp sig som fan, det var så många som ville se den. Inklusive mig dårå ;) Fick lite panik först för myspace funkade inte för mig, men efter att jag uppdaterade så funkade det :D Dock så hackade videon lite, men ändååå! Så jävla grym! Och mitt hjärta dog lite på slutet av videon :'( Awh, Bertiiie <3 Men så sjukt braaa! Och Bert är seksi seksi neddränkt i blod, aight? ;) Hahah, han har blivit mullig också :'D Nu har han lika puffiga kinder som mig, höhöh. Nä men hurrni, check it out! Låten är grym, videon är grym, da boys är grymma ;D



Och för er som är lite tröga så kan jag ju förklara videon lite kort;
Bert är besatt av en mördare som lockar till sig yngre tjejer via internet. Mördaren låtsas vara yngre, som så många i dagens samhälle gör, och Bert sparar all fakta om honom och tillslut så letar han upp honom. Bert mördar mördaren brutalt som fan eftersom det han gjort är helt fel, och när polisen "fångar" Bert så får han skulden för alla mord som den riktiga mördaren åstadkommit. Och ja, han blir alltså oskyldigt dömd till hängning kan man säga.

Så, dags att kolla hurrni ;)

(La upp videon på nytt så den inte startar av sig själv när man går in på kategorin "Filmer, musik, kändisar".)

fatima
2009-07-29 @ 16:04:01
URL: http://fatimaaas.blogg.se/

ffiin blogg (a'




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0