Peppad som fään

Jag har inte varit så peppad på att försöka ta mig in på skolan i Småland som jag är nu. Hoppas jag kommer in så jag slipper all jävla skit som Sundsvall och människor innebär. Plus att jag kommer närmare Amanda och Jennie, vilket kommer bli såå fuckin awesome! Nej, i veckan ska jag ägna en massa av min fritid till att kolla upp krav, bidrag, tillvägagångar och allt vad det är för att man ska kunna dra dit ner. Can't wait!

Annars så har jag varit duktig och pluggat samhälle ikväll! Det blev en sen middag vid 20.30 och jag satte igång pluggandet med en mätt mage vid 21.00 och tamefan, jag lyckades läsa igenom alla sidor utan att något distraherade mig! Det är alltid något som brukar distrahera mig annars.. Kanske var det tack vare att jag skiter i allt just nu? Det får vara som det är, och det får bli som det blir. Som jag skrev för några dagar sedan om "You're never gonna find it if you're looking for it", så gäller det även här. Jag ska inte ägna tid alls på att grubbla över skiten som dragits upp igen, nu ska jag bara go with the flow och tänka på framtiden. Är det något så kom till mig, för jag kommer inte komma till dig.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för sängen, ska upp strax före sju imorgon! Gonatt på er, allesammans!

Watch me as I wave goodbye.
/From Behind These Walls
korv
2009-03-30 @ 01:51:18
URL: http://korvblogg.blogg.se/

småland är väl ändå ganska nära götet ifall jag flyttar dit va ?

sofia
2009-03-30 @ 09:38:31
URL: http://soffelin.blogg.se/

fun, fun om du kommer in :)

Rezippa
2009-03-30 @ 15:52:26
URL: http://somnattochdag.blogg.se/

Säger samma som Sofia att det skulle vara roligt om du kommer in.

Fast samtidigt så kommer jag sakna dig här uppe om du kommer in. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0