I’ma work ya ’til your totally blown.

Idag har jag varit en sväng på stan/skyltis med Anna :)
Det var svinkallt så vi var mest inomhus, haha. Blev inte ens att jag köpte knäck som jag planerade i veckor :( Damn it! Jag hoppas vi för en gångs skull kan göra knäck här hemma lite senare inpå december.

Nu sitter jag här och dunkar musik och är hungrig som faaan. Har varit det ett bra tag dessutom. Någon gång under stanvandringen blev jag det, ehe. YESBOX! Ikväll blir det att slappa och förhoppningsvis lyckas jag lägga mig tidigt. Ahwell, har nog inte så mycket mer att berätta. Just ja! Fick ju tillbaka både kameran och spriten idag, haha. Kingen på dingen. Så jag avslutar med lite bilder dårååå ;)









Äh, det får räcka, vet ju inte ens vilka jag går lägga upp på folket, haha.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0