Nimm mir mein Herz, nimm mir den Schmerz.

Fysatan vad kallt det var ute! Jag höll fan på att dö om händerna, haha.
På vägen ner fick jag panik för jag var tvungen att gå förbi en massa småungar, så jag ringde papi så jag tänkte på annat medan jag gick förbi dom, HAHAHA. Är det något jag hatar så är det barn. Dom glor jämt, och råkar man få ögonkontakt med någon av dom så ska dom jämt börja prata?! Whata? Tänk om jag var en pedofil? AHAHAHA.. Tog mig i alla fall ner där jag och Matilda drog till Kitchen Theatré och käkade :) Eller jag åt middag och hon fikade. Det var mys i alla fall :) Efter det drog vi upp till Filmstaden och hämtade ut våra biljetter till Michael Jackson- This is it! En månad före, men skitsamma. Efter det blev det en promenad hem, som var minst lika kall som promenaden ner. Dags att plocka fram den äckliga vinterjackan kanske? Och snart är det nog dags att köpa fula vinterskor också.. Usch, hatar vinterkläder! Allt är så fult och jobbigt att ha på sig..

Nu sitter jag här med filten och ska börja käka på min andra mandarin, samtidigt som jag njuter av th-låtar. Såg Kenzas intervju förut btw! Sjukt duktig, or what?! :D Hon var faktiskt jäkligt bra på engelska, och hon ställde bra frågor (vilket typ ingen lyckas med nu förtiden när det kommer till th), så jag gillar't! :)

- What should a girl do, to impress you, Tom?
Tom: She should let me take her home and sleep with her.
- And what do you do to impress a girl?
Georg:
He sleeps with her..
Tom: Yeah, I sleep with her :)

HAHAHAHAH love it.
Äh, nu ska jag käka mandarin, tända lite ljus och fixa teeee. Det halvsticks i halsen och jag har låtit lite täppt idag (även då jag inte varit täppt i näsan), så jag hoppas att Rebecka inte smittat mig. Och ni vet ju vad dom säger; tre koppar te om dagen minskar risken för cancer! Plus att man tydligen får mindre ont i magen.. speciellt om man dricker det på morgonen, höhö.

Just ja, lyckades ta några sepebilder på håret förut också! Här får ni dom i smått format, mohaha. Syns inte så bra såg jag nu, men ääääh, det får duga for now!

sandra
2009-10-03 @ 12:19:25
URL: http://korvblogg.blogg.se/

de ser ju finfint ut :D:D <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0