You took everything but it left you empty.

Tidigare i veckan läste jag på Aftonbladet om nya musikvideon från Crashdïet, och att den blivit bannlyst att visas på tvn eftersom det var tortyr i den. Jag var ju självfallet tvungen att kolla på den! Tortyr är något riktigt spännande att kolla på tycker jag, haha. Och jag måste medge att både videon och låten är kung som fan! det enda negativa med den är att man inte får se när tjejen torterar Johan Palm.. Det hade jag velat sett..

SnyggAnne
2010-04-11 @ 20:32:13
URL: http://www.nogg.se/annes

Du har nog rätt, jag ska ha långt hår. Fast nu är det lite för långt så nu tycker jag bara det är jobbigt. Jag har juh det alltid uppsatt så jag får inte sås i det som du, haha ;P

När jag väl har det utsläppt fastnar det bara i allt och jag kan nästan sätta mej på det.



Jag önskar jag hade spikrakt hår. Juh kortare hår jag har desto tjockare blir det. Jag vill ha en personlig assistent som plattar mitt hår dagligen.



Fan vad jag skriver.. Du behöver inte svara på nått av detta för jag bara skriver på. Haha!



Såg dej, Madde och Dennis ikväll.. när ni gick nerför backen utanför oss ;P



Puss påre




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0