You looked me in the eyes and I almost died deep inside.

Igår hade jag tur, fick sluta redan klockan 11 istället för 13!
Det hade blivit något cp med tidningen och de skulle ha möte och vandra runt på stan och yadiyada, men jag behövde inte vara med på det. Så jag åkte hem och vilade i flera timmar. Jag drömde en läskig dröm också. Orkar inte berätta så detaljerat, men mina tänder var cp och ihåliga och jag skulle få dra ut varenda en. Tack och lov vaknade jag och då kände jag om tänderna var normala, haha. Senare kom Anna hit! Vi drog självfallet på affären och sedan gjorde vi det vanliga- film (Favoriten Bert denna gång!), lyssnade på musik och flummade.

Och idag har jag sovit, slappat och ikväll kom Angelika! Vi drog också på affären, haha. Jag skulle egentligen inte handla något meeen det blev att vi köpte både chips och choklad. Not good. Sedan drog vi till moi där vi cpade oss som vanligt, haha. Lyssnade på sjuk musik, bra musik, dansade fula danser gjorde konstiga quiz och.. garvade. Jag gillar Anna och Angelika, man gör så fula saker med dom, haha :D Vi är sjuka.

Jaa. Det var la allt. Ska väl stänga av skiten snart och kolla på tvn eller något. Hejdå.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0