A very merry christmas for the lonely and scared.

Ja men då var julen över då!
Har haft en väldigt fin jul. Började dagen med den årliga traditionen grötfrukosten. Robbin och Carro kom och åt med oss och även Gun som bor här med oss under jul var med. Var även Gun som fick mandeln. Efter frukosten fick Robbin och Carro sina paket eftersom dom inte skulle vara med på kvällen. Efter det blev det slöande ett tag med gamla versionen av Kalle och Chokladfabriken. När Robbin och Carro for iväg så gjorde jag mig klar. Blev klar precis när Kalles jul började och det andra folket trillade in. Kollade på Kalle, drack glögg och pratade. Resten av kvällen fortsatte med julmat, paketöppning (väldigt nöjd med julklapparna!) och att umgås. 

På Juldagen drog jag hem till papi för att fira jul med alla där, vilket också var fint. Som tur är så är inte papi och Cissi så förtjusta i julmat så man kunde även hitta mat så som potatisgratäng och fläskfilé! Helt awesome för mig som bara äter köttbullar, ägg och prinskorv på julbordet. Blev julklappsöppning även där och blev nöjd med det jag fick där också. Kom inte hem förrän halv tre på natten.

Då typ ingen i båda familjerna vill visas på bild på internet så får ni bara en bild på mig och siss samt en bild på Charlie när han fick ett paket.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0