Du stack ett hål i min kevlarsjäl.

I onsdags var jag helt i botten och visste inte vad jag skulle ta mig till.
Bestämde mig för att försöka fly tankarna en stund och drog på bio med siss. Trodde jag skulle bryta ihop när jag gick ut från hemmet och satte mig i hennes bil, men det gick att streta emot. Såg på Baksmällan 2 och fick skratta i två timmar. Skönt. Filmen var inte lika awesome som ettan vilket är förståeligt, men den var ändå kanon! Direkt efter bion var man tillbaka med tankarna och i några timmar var jag helt jävla.. misär. Började lyssna på Kent och The Used och som vanligt händer det där lilla magiska- man läker lite. Älskar't.

I torsdags blev det thaimat och filmmys med den bästa.

I fredags blev det filmmys och massa onyttigheter ännu en gång.

I lördags for jag hem till Rebecka för att umgås med henne och Sonny. Det blev tacos, skratt och mys!

Idag har jag varit på middag hemma hos papi. Blev kvar där fram till tolv ungefär. Fastnade framför en sjukt bra dokumentär om en psykiatrisk avdelning i Stockholm. Väldigt intressant! 

Nuuuu blir det musik <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0