Jag följer dina gnistor under tunga moln.


Gårdagen var den bästa dagen på vääldigt länge.
Det hela började med att jag for hem till Anna och Manne där jag och Anna käkade och drack lite innan vi for ner till stan. Där satte vi oss utanför Norrporten där vi drack lite mer öl och tog bilder med Magnus Uggla's spelning som bakgrundsmusik. Vid halv åtta-åtta löste vi in oss och skaffade ett inträdesband innan vi gick in till stan och tog ut lite pengar. Sedan vid halv nio drog vi tillbaka till Norrporten där det hade blivit en förjävla lång kö. Som tur var så hade vi ju skaffat vårt band redan så vi kom in snabbt. Då blev det raka vägen att ställa sig vid scenen. Klockan nio fick jag se finaste Kent igen! <3 Var en så jävla awesome spelning. Det blev ännu mer magiskt när det började spöregna, blixtra och åska. Det passade in så jävla bra! De körde på tyngre låtar och mörkare ljussättning än då jag såg dom 2010. Det är då man ska se Kent- i spöregn och med svart himmel. Jag tyckte det var trist till en början då jag fick lov att stoppa undan kameran, jag som hade planer på att spela in många av deras låtar, men det dröjde inte länge innan jag blev sjukt tacksam. För en gångs skull fick jag ägna mig tiden åt konserten, inte fokusera på kameran. Och jag fick höra min favoritlåt- Sjukhus! Lyckades även spela in den innan kameran fick hamna i väskan. Nu kan jag dö lycklig.

Kvällen avslutades på Allstar med Anna, Manne och Marcus. 
Det var väldigt trevligt med massa olika alkoholhaltiga drycker och flummande. 

Som sagt- bästa dagen på väldigt länge. Videosarna jag filmade kommer i ett separat inlägg.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0