No one will stand in the way of your bastard parade.

Har haft en jättebra vecka med en jättejättebra helg!
Malin är ju som sagt här på besök, så jag och Angelika har umgåtts med henne. Vi har kollat på filmer och snackat. I torsdags var vi och Wille hos Angelika en sista gång innan Angelika drog på språkkurs i England nu i helgen. Har självfallet umgåtts med Anna också! 

I lördags blev det utgång som var den roligaste på länge.
Började med förfest hemma hos Anna och Manne. Det var vi tre, Marcus, Malin och Isabelle (en vän till Anna som också är på besök i Sundsvall då hon flyttat utomlands). Senare for vi ner till Allstar där man träffade på massa kända ansikten. Var sjukt roligt. Tyckte att jag tog det lugnt men tydligen inte, haha. Var i alla fall där till stängning.  Gårdagen var dock väldigt jobbig. Tror att jag hade en blandning mellan bakis och hjärnskakning för fyfan vad jobbigt allting var. Kunde knappt sitta upp utan att må illa eller vara förvirrad typ. Och ja, hjärnskakningen (om jag nu fick det) blev till då sovsällskapet ramlade ur sängen och drog med sig mig så jag slog huvudet i min byrå, hahahah. Låg och garvade på golvet hur länge som helst, så fult. Har även ont i ryggen och ena axeln. Vettefan hur ryggen ser ut men har i alla fall ett blåmärke på axeln. Tur att man var onykter så man inte märkte hur ont man fick, haha. 

Ja men jag bjuder på bilder sedan lördagen som avslut.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0