The Karate Kid


Hatar formatet man måste ha på Instagram, alla bilder blir ju förjävla dåliga.
Oh well, man ser ju vad det är i alla fall.

För er som inte visste det så har jag alltid älskat originalen av The Karate Kid. Har länge funderat om det inte finns en box med alla filmerna och nu de senaste veckorna så har suget över att se filmerna varit enorm, så när jag hittade en box med alla filmerna på Hemmakväll tidigare i veckan så blev jag så jävla glad. Okej, både jag och Anna var sinnessjukt trötta den dagen så min reaktion var "Åh vad glad jag blir. Det märkts inte för jag är så trött, men jag blev glad.", hahaha. Syns inte på den dåliga bilden- men boxen var snygg! Så det är vad restrerande av helgen har bestått utav förutom all Kent-lyssnande. Åh, filmerna är så fina och mysiga :* Vill redan se om dom, haha. "The Next Karate Kid" med Hilary Swank är dock inte alls lika bra, men den funkar. Lite knepigt att det fanns svensk text på de tre första filmerna men inte den dock. Aja :) Värdesätter denna box lika mycket som min Terror på Elm Street-box, så nu vet ni hur mycket jag tycker om dessa filmer!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0