Tredje årslistan.

Sammanfatta år 2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 
Jodå, det gjorde jag! Kommer dock inte på någonting bra att skriva, haha.

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte ens om jag hade några D:

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hmn.. Några bekanta blev det men ingen jag står nära.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nepps, skönt det!

5.Vilka länder besökte du?
Inga alls :(


6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Jag saknar det här med att träffa masssa nya, härliga människor! Nog med att jag träffat en hel del sköna människor det här året men det har inte varit lika mycket som typ förra året. Så det hade varit roligt. Älskar att lära känna nya människor. Och sedan saknar jag utgångar, det hände allt för sällan detta år.

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
3 augusti, då jag såg Kent. 15 september, insåg att jag hade blivit kär för första gången.

8. Vad var din största framgång 2012?
Ja vad kan det vara.. Ingen aning faktiskt.

9. Största misstaget?
Bra fråga. Försöker att inte älta saker man gjort, ingenting blir bättre av det.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ajemän på båda.

11. Bästa köpet?
Min Freddy Krueger-figur! Konsertbiljetterna och resorna var ju inte heller fy skam.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor och konsertbiljetter.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jadå! Vänner, fick äntligen se Kent igen, träffa Jennie igen.. Alla andra konserter och resor ofc.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Ojjjj.. Machinae Supremacy- Conveyer, Kent- Petroleum, In This Moment- Whore och Blood. Är väl dom jag kan komma på just nu.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Myyyycket ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag hade det roligare i överlag, haha.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Överanalysera allting.

18. Hur tillbringade du julen?
Först blev det grötfrukost med Casper, mami och Conny. Efter det spenderade jag dagen hos papi och på kvällen drog jag till mormor och morfar.

 

19. Blev du kär i år?
Ja, tyvärr.

 

20. Favoritprogram på TV?
Har kollat sjukt lite på TVn i år.. Hmn.. Kollade väl mest på alla sexprogram som gick, haha. Så får väl säga dom då!

 

21. Bästa boken du läste i år?
Tror jag bara har läst en bok i år och det var "När ingen annan ser". Den var dock inte så jääkla bra men men, haha.

 

22.Största musikaliska upptäckten?
Kent live i spöregn, åska och blixt. Det var sinnessjukt magiskt och allting blev så sjukt mycket bättre och finare av det dystra vädret. Sedan har vi Rammstein som gjorde en suverän konsert i Globen och även Rob Zombie som var helt galet.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ja! Freddy Krueger Headknocker som jag fick av Anna! :'D

 

25. Något du önskade dig men inte fick?
Vet faktiskt inte D:

 

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jag firade först här hemma med familjen och på kvällen blev jag firad hemma hos Anna och Manne! Där efter drog vi ner till Allstar.

 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Massor! 

 

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Mixad och ganska tråkig, haha.

 

29. Vad fick dig att må bra?
Min Annaaaa! <3

 

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Nick Matthews och Lexus Amanda. Så sjuuukt snygga.

 

31. Vem saknade du?
Många som jag umgicks med förra året!

 

32. De bästa nya människorna du träffade?
Det är nog Marcus det! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0