All those fairytales are full of shit.

Då var ännu en vecka avklarat och nu är det bara fem dagar kvar till Kent!! <3
Den här veckan har jag haft saker att göra hela tiden, förutom igår och idag.

I måndags blev det jobb en sväng och sedan mötte jag upp Angelika på stan. Vi tog en fika på Innergården och gick på Clas Ohlson innan vi tog oss en promenad hem till Angelika. Minns inte riktigt vad vi gjorde mer än att vi åt middag och skar upp en vattenmelon. Sedan packade vi ihop oss i hennes bil och brummade iväg till Sidsjön där vi tog oss ett varv. Sedan blev det melonätande innan vi drog hem till henne igen. Där slappade vi bara ett tag tills jag drog hem. 

I tisdags var jag ledig. Då blev det ännu en dag vid Sidsjön, denna gång med Angelika, Wille och Glenn. Började med att jag, Angelika och Wille for upp dit och Angelika badade. Sedan när Glenn kom så grillade vi. Som avslut tog sig Angelika och Glenn sig ett dopp. Jag, Angelika och Wille drog hem till Angelika där vi bara satt i soffan och snackade ett tag.

I onsdags blev det jobb igen. Efter jobbet blev det hem en sväng innan jag drog ner till stan och mötte upp Anna. Vi var där en snabbis bara innan vi drog till Skönsberg. Stannade till på Willys och köpte massa frukt. Sedan blev det filmkväll och thaimat. 

I torsdags var jag ledig och då träffade jag Anna en sväng.
Vi drog till Eclair och köpte gofika som vi åt framför en Hitler-dokumentär som vi hade hyrt. Senare på kvällen hände det inte så mycket vad jag vet.

I fredags var jag också ledig. Sov lääänge. På kvällen blev det Svampbobmaraton hemma hos Angelika med trevligt folk. Kollade på hela första säsongen. Kom hem vid åtta på morgonen på lördagen och då blev det att sova lite. Var ensam hemma i några timmar så då blev det till att dunka musik för fulla muggar. På kvällen kollade jag på sjukaste filmen jag någonsin sett, August Underground's Mordum. Väldigt sjuk, allt jag har att säga.

Och idag har typ ingenting hänt. Avslutar med några bilder från veckan.


Sjukt god för att vara glass!

Dantepanteee!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0