Göteborg.


Har haft helt fantastiska dagar i Göteborg!
Vi har shoppat, testat nya vägar, hängt med Jennie och Emelie, haft ett kärt återseende av Sandra som jag inte träffat på två år, ätit massa Subway, ätit på den malaysiska restaurangen vi alltid går till, varit vakna hela natten och allmänt haft det gött helt enkelt! Älskar staden mer för varje gång jag är där. Fick även höra tre låtar med Kent som hade en utomhuskonsert mitt i centrum. Så fint. Och mitt i Låt Dom Komma så hörde man hur Jocke skrattade till <3 Ååh, snart får jag se dom framför mig. Gjorde även det bästa köpet jag gjort på vääldigt länge. Köpte äntligen samlarfiguren av Freddy Krueger som jag kollat på i flera år. Äntligen står han i mitt rum :') Spricker upp varje gång jag ser honom, så fin. 

Jag skulle egentligen skriva mer utförligt vad som har hänt dessa dagar men kan tyvärr inte hitta kamerasladden. Så ja.. mer utförligt får det bli när jag hittat den så ni får lite bilder till. Var dock väldigt kass på att fota under denna resa och när man väl fotade så såg man förjävlig ut, haha. Men ja, någon bild borde det ju finnas.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0